Tema: Re: Sicilija
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-03-21 12:12:36
uzsirezervini per rentalcars ir tiesiog seki situacija, jei atpinga suportas
padaro nuolaida.
sicilija - sardinija ziauriai brangi nuoma ir dar garantuotai bandys
apgauti, tai papildomas draudimas tikrai ok.
plius kitaip turek kokia 1500 euru kredirkej...bus maziau negausi auto arba
pirksi draudima.,

wrote in message news:oaqr5f$2rd$1@trimpas.omnitel.net...

Nu pasiemiau is Noleggiare per Cars-Scanner.com. Uz automatini Focusa dviem
savaitem ~530€ gavosi be papildomo draudimo. Full2Full, atsisakyti galima
iki paskutines dienos, tai dar turiu sansu persigalvoti jei ka geriau
rasiu.