Tema: Re: Q: Sicilija
Autorius:
Data: 2017-03-20 11:57:47
Na aisku. Del neteisingos masinos tai blogai.
As visad stengiuos imti Full - Full, bet tai irgi visaip pasitaiko :)
Del fransizes tai as galvoju kad gali isaldyti. Kaip as suprantu papildomas
draudimas visad yra "trecios salies", t.y. jei kas ivyksta, tai pirma
nuskaiciuoja nuo taves, o po to tu atsiimineji is draudimo. As dabar turiu
metini fransizes draudima.