Tema: Re: Q: Sicilija
Autorius: Donatas
Data: 2017-03-20 11:28:31
Senokai buvo, turbut antra nuoma, tai ir mano kaltes(nezinojimo), bet
esme ta kad per economycarrental (tam ir kryzius uzdetas) emiau masina
su frasizes draudimu (papildomai sumokejau).  Ten nuvykus ibruko visai
kita masina (beveik nauja Polo su 30 km rida) ir dar paeme draudima,
plius truputi pakele kaina (rezervuojant buvo viena jie nusirase kita).
Plius nepaisant, kad apdraudziau fransize pas juos (teoriskai antra
karta nes economycarrental taip pat buvau issipirkes) buvo uzsalde dar
200Eur.

Reikia labai isigilinti kokia kuro politika. Pas juos Sardininjoje buvo
Full - Empty, kas taip pat leidzia isdurineti, duoda tipo FULL uz kuri
pasiima is kart pinigus, turi grazinti Empty - tuscia.
Dabar ieskau, kad butu tik Full - Full.

Donatas