Tema: Re: Q: Sicilija
Autorius: bzik
Data: 2017-03-20 13:59:17
Skridom su Ryanair, tai pasinaudojau jų akcija ir ėmiau iš Hertz (dabar
bendradarbiavimą nutraukę). Buvo brangiau nei iš visokių vietinių
SicilyByCar, bet gerokai pigiau nei įvardintų kaip patikimi
(Gmservizicomiso).
Ir tai buvo problemų. Po nuomos nuskaičiavo papildomai. Tik su LT Hertz
pagalba išsiaiškinau, kad "klaida" ir pinigus grąžino. Patys į jokį kontaktą
nėjo, visos užklausos visais kanalais buvo į niekur.
Po 1,5m. gavau naują mokestį, bet ten, kaip rezultate paaiškėjo buvo mano
paties klaida  - įvažiavimas į zoną, kur reikia leidimų (navigacija to
nerodo). Hertz "nudžiugino" nemažu administraciniu mokesčiu, t.y. pateikė
pažeidėjo adresą. Plius dėl gerokai pradelsto apmokėjimo jau buvo nubrauktos
nuolaidos baudai. Įrodyt, kad ne dėl mano kaltės nebuvo galima sumokėt
anksčiau pigiau nepavyko. Kiek aiškinausi, kitos kompanijos (pvz.
SicilyByCar) nurašo baudas pačios. Bet tai tampa ne mažesniu galvos skausmu
aiškinantis ar tikrai buvo pažeidimas.

Man kelionės vinim buvo Etna (kėlėmės iš Šiaurės). Maršrute gavosi diena
Sirakūzams, pusdienis Katanijai. Tarpinių taškų šiame regione nebuvo.

wrote in message news:oao5sb$bng$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas keliavot ir zinot patikima auto nuomotoja? Locauto? Reikia automato
dviem savaitem.
Dazniausiai nuomoju pries max du menesius, bet dabar pradedu galvoti gal
nuomojant anksciau kaina geresne butu. Skrisim i Catanija, birzelio vidury.

Gal dar galit pasiulyti kokiu idomesniu lankytinu objektu
Catanijos/Sirakuzu regijone? Nu kas jums patiems patiko. Egzotiskesni
viesbuciai irgi domina. Keliaujam su <2m vaiku tai tempai leti.