Tema: Re: Poilsis gruodi/sausi
Autorius: ManXP
Data: 2016-11-29 11:03:04
Na, nuomone kaip ir aiski, teks kazkur i Afrika keliaut, nes max 10 dienu
butu galima skirt (cia jau su visom kelionem).

On 2016-11-28 11:41, paulius_cliff wrote:
> savaitei I talianda , tai liks tada pora dienu poilsio, skrisk kur
> laikas netaip skiriasi , kenija, zanzibaras

Ne visiems žmonėms tas laiko juostų kaitaliojimas sukelia ypatingą
diskomfortą. Vieniems gal ir ne kas, kitiems dzin. Man pvz. absoliučiai
iki lemputės. T.y. visiškai nejaučiu jokio diskomforto, jei pasilieku
bent 24 val. pailsėti iki darbo. Todėl vien dėl laiko juostų nekeisčiau
pageidaujamos kelionės krypties.

O dėl Tailando, tai ne laiko juostos problema, o turimas laisvas laikas
kelionei, nes dėl savaitės keliauti į Tailandą neracionalu. IMHO, na
bent 12 dienų kokių reiktų prigramdyti tokiai tolimai kelionei. Nes vien
skrydžių laikas bus beveik viena para, o jei dar persėdimai ir vidinės
kelionės, tai realiai beveik pusę laiko transporto priemonėse prasėdėsi
per tą vieną savaitę. Abejotino smagumo kelionė gausis.