Tema: Re: Poilsis gruodi/sausi
Autorius: ManXP
Data: 2016-11-25 13:48:18
Tenerifej teko but sausi, tai tikrai viskas patiko, bet si karta noriu
kazkur kitur. Kas del Tailando, gal ir teks pasvarstyt. Kuriam kurorte
buvai? Draugas ten daznai buna, tai zinau tik tiek, kad sake "jokiu budu
nevaziuok i Pataja", bet kas ten blogai, nesigilinau

"Herkus"  wrote in message news:o197kh$sip$1@trimpas.omnitel.net...

O as vistik pabandyciau, jei nors kiek patinka gamta ir ju
maistas. Tik 7 dienom toki gabala skrist neteisinga. Ir jei
tikrai nevilioja Tailandas, tai neverta ne ziuret i aplinkines
salis.  Man Thai buvo labai labai. Grizom po to darkart, nors
pradzioj planavom jau i Indija saut. Kaledas, Naujus, mano ir
zmonos gimtadienius atsventem ziema po palmem ;)

Tenerife ne? Kaiptik dabar cia sedesiu menesi. Oras zjbs, maistas
zjbs, ratus turint yra graziu vietu, kainos ok. Pliazuose maziau
zmoniu nei Palangoj.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/