Tema: Re: Poilsis gruodi/sausi
Autorius: Herkus
Data: 2016-11-25 17:58:06
Pervaziavau Thai skersai isilgai, vienoj vietoj max 3 dienas
 budavau. I Pataja nevaziavau vien del mainstrymo, susidare
 ispudis, kad ten lekia visi britu malalietkos nusigert iki
 samones netimo ir nutrukt nuo grandines.
Nebuvo noro i Palangos
 Badanafkes tipo vietas

--

----Android NewsGroup Reader----