Tema: Re: Poilsis gruodi/sausi
Autorius: Kindzmaraulis
Data: 2016-11-25 18:49:07
On 2016-11-25 15:58:03 +0000, Herkus said:

> Pervaziavau Thai skersai isilgai, vienoj vietoj max 3 dienas
>  budavau. I Pataja nevaziavau vien del mainstrymo, susidare
>  ispudis, kad ten lekia visi britu malalietkos nusigert iki
>  samones netimo ir nutrukt nuo grandines.
> Nebuvo noro i Palangos
>  Badanafkes tipo vietas

Teko ismaisyt visa azija, centrine amerika, JAV, Indija.  kaip supratau
yra pinigo pas pati, tai... opciju pats supranti kad begales...

Ne eiles tvarka opcijos neblogos butu tokios:

-- Indija (palolem kurortas, nu ka ten kurortas, bungalai prie vandens,
super chill, pigu, nuostabi zhole, karshta jura, pigiai restoranuose).

-- Tailandas (koh kood sala, koh tao, koh phangan ir uzkabint Samui
sala). Patikek, buvau nusistates pries tailanda, bet patiko labai ir
gryzau dar 2x, tik jau i Krabi regiona ir jau paminetas tas visas salas
pries tai poste.

-- Kosta Rika + uzkabint pvz Kubos - rimtas reikalas abiejose salyse.

-- Miami + Karibu kruizas 7 dienom (visiskas aCigavimaz: maistas 24/7,
drinksai 24/7 for free, programu begales, nakti plauki - ryte
svartuojies jau ir soki i trasa: aplankai pvz: kaimanus, bahamus,
meksika, beliza ir t.,t.   As emiau 7 naktu, tai tobula buvo. Miami
pasidarei shopinga dar rimta.

-- Turkishas turejo pasiulymu i Male, cia Maldyvai shkias... apie 400
EUR, bet as nebuves ir manes netraukia ten. Po 2 dienu uzpistu baisiai
viskas.

-- Siaip imciau Tailanda 100% ir /arba MIAMI + kruizas is miamio
isplaukiantis su Norvegian kruizu kontora. Rimtas reikalas.