Tema: Re: Frankfurtas per 5 val
Autorius: none
Data: 2016-10-14 08:42:45
Norvegija man pati gražiausia Europos šalis, bet dar nebuvau Islandijoj.
Antra pagal grožį - Olandija.
Jei domina istorinis palikimas, antika - Roma, Fliorencija.
O Vokietijoj irgi yra gražių vietų - Reino slėnis, Kiolno katedra,
Neuschwanstein iš toli, kalnai aplink Garmisch-Partenkirchen ir pan.
Lietuvoj irgi yra gražių vietų :)