Tema: Re: Frankfurtas per 5 val
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 22:08:07
Kad visa vokietija niekad nebuvo istorine, juob, visa buvo
 sugriauta preitam amziuje per du pralaimetus karus o ir
 architektura labai pragmatiska, pasibastyciau aplink ir taip,
 savotiska kiek, bet nieko mandro, idomiausia  architektura man
 ispanijoj, nu, italijoj baznycios grazios, bet kai as jom
 abejingas ir nesupratu religinio meno nesizaviu, o gamta tai
 norvegijo, va cia tai afigena, vaziuiciau ir vaziuociau vasara i
 kalnus.. Cia apie europa, maldyvuos nebuvau.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/