Tema: Re: Frankfurtas per 5 val
Autorius: eginor
Data: 2016-10-12 13:37:00
Bet kuriuo atveju gerokai idomiau negu oro uoste kiurksot.

"none"  parašė naujienų news:ntktfe$qm5$1@trimpas.omnitel.net...

Man Frankfurtas visiškai neįdomus, nebent nori į parduotuves eiti. Iš
senesnių pastatų ten nieko nėra. Į Kiolno senamiestį tikrai sakyčiau
verta, Oktoberfestą pamatyti kartą gyvenime irgi verta, tik kad jis
Miunchene vyksta.