Tema: Re: Frankfurtas per 5 val
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-13 11:01:49
Aš tai kaip kada. Jei netingiu į miestą trenktis ir negaila tų 10€, tai
važiuoju iki pėsčiųjų zonos. Prisegtame pav. tai yra tarp vienos ir
kitos apibrėžtos stočių. Važiuoju iki vienos, grįžtu iš kitos. Ten
nebent shoppontis arba kavinėje pasėdėti. Pirmą kartą žinoma patiks
stiklinis sukurys pastato fasade ar koks fontanas.
Jei skrendi rytiniu reisu iš VNO, tai net nėra prasmės ten trenktis,
nes tik nuo 10 ryto atsidaro viskas. Jei skrendi pietiniu reisu ir
lauki iki nakties skrydžio tada ten visai smagu.
Ar ten verta ieškoti istorinės dalies nežinau - man niekad Frankfurtas
nebuvo labai wow miestas. Tiesiog didelis oro uostas.

Beje registracija anksčiausiai 2val iki skrydžio. Anksčiau atvykus gali
tekti laukti. Čia su sąlyga, kad tai atskiras bilietas. Jei check-in'as
iš Vilniaus tai gali 60min iki įlaipinimo planuoti atvažiuoti. Jei
nebus streiko max per 40 min pasų kontrolę galima praeiti prie
didžiausių apkrovų.

Donatas expressed precisely :

--
Deivis [persona], Vilnius