Tema: Re: Rodos auto nuoma
Autorius: ROOTS
Data: 2016-05-04 16:27:19
Cia ka mums vietiniai uzrode ir ka patys radom. Buvom ten ne po viena karta.
Megstam gera skanu maista. As valgau daug.
Tik atmink, kad mes buvom visus kartus pavasari, kai dar nera turistu
antpludzio. Oras puikus, zmoniu nera. Gal todel ir vietiniai daugiau demesio
skiria, bendrauja. Nors graikai ir taip visada tokie. Bet piko metu manau
sunku butu pilnuose restoranusoe seimininkui su visais sedet ir plepet :)

1.
https://www.google.com/maps/place/Manolis+Taverna/@36.3368785,28.2010853,19.29z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x3a61274e3c8aec54
Manolis. Tipo pats geriausias restoranelis saloj. Ir pasak vietiniu, ir
pasak tripadvisor ir pan.

2.
https://goo.gl/maps/eo34pm7MTGt
Patys uztikom, kalba tik graikiskai. Emem uz 10eur zmogui nesa visko po
truputi. Cia su vynu naminiu. Vaikams nemokamai. Kai jau buvom sotus atnese
dar avienos sonkauliu grill :)

3.
https://goo.gl/maps/EvgNsHGotM82
Vietiniu vieta. Daug kartu lankemes. Su seiminku labai maloniai
pasnekedavom, paplepedavom. Puikiai prisimindavo mus is praeitu metu.
Vaisindavo namu gamybos desertais.

4.
https://goo.gl/maps/Xtsq1zVJqbA2
Ten du salia restoranai. Mes lankemes kelis kart desinej kuris. Ne Tsampiko,
o Authoula, aisku graikiskomis raidemis:
https://www.google.com/maps/place/36%C2%B015'31.9%22N+28%C2%B008'30.4%22E/@36.2588106,28.1417607,3a,75y,52.2h,82.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sf4DUDe7Z-KLVc14DxmVwkQ!2e0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Savininaks nekalba angliskai, sunus kalba. Dar veina kart seimininko akzkoks
draugas buvo, buvo velykos, ziurejo epr tv kakzokia ceremonija. Tai anas
priejes kalbino, apskui nubego i salia esanti kalna, priskyne  salaviju ir
dar kakzokiu zolyciu ri padare arbatos, nemokamai. :) Gale irgi vaisindavo
savos gamybos desertais.

5.
https://goo.gl/maps/W9NanUtkSdN2
Sitas rekomenduotas kaip labai geras juros gerybiu restoranelis. Butinai
paragaukit kreveciu cipsu ir Sepia su rasalu viduje. Nelabai kalba bet
susikalbet imanoma. Sephia pagaunama ir grilinama taip, kad neisleistu
rasalo is vidaus. Lekstej prapjovus rasalas isbega ir jis kaip padazas - uch
tobula! Kreveciu cipsai - krevetes pacirskintos taip, kad valgai su vsiais
kiautais, skanumelis

6.
https://goo.gl/maps/JBGfxwVEdsz
Artemida restoranas. Turistams, bet tobulas. Seimininkai irgi faini, vaikus
kazkokiu vietiniu naminiu gerimu vaisino.

7.
https://goo.gl/maps/zowf3kVNkKx
Pigi Fasouli. Irgi geras. Jaukus.

8.
https://goo.gl/maps/F5D6JmybLtS2
Meze. Miestelyje, vakarais pilnas vietiniu. Surmulys, bet geras.

9.  BLOGAS
https://goo.gl/maps/NMkXX1xc9Xk
Porto Antico. Vakare grazus saulelydis. Bet maistas nekoks, man astunkojis
buvo kietas kaip bato padas :( Ir siaip turistinis toks restoranas, jokio
jaukumo, konvejeris. Siulyciau vengt jo.
Isreklamuotas kazkokiam nemokamam salos zemelapyje ir ten su tuo zemelapiu
15% nuolaida ar kazkas tokio.

Vietos:

https://goo.gl/maps/tq1J3KX4YRr
Grazus viesbutukas ant kalno su kavinuke, atsisedus kavinukej grazus vaizdas
i sala. Viesbutis su savo istroija.
Kitoj pusej kelio yra visokie griuvesiai, palipejus auksciau Geringo vila,
kurioje po karo jis turejo praleist senatve.
https://www.google.com/maps/@36.2761917,27.9433765,3a,75y,354.44h,76.79t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-w6WoKbUOPS0%2FVnvMgVX4nNI%2FAAAAAAAAExg%2Fh7KWpwBP8CY1rCCxUVRitrRXwigE3YOfQ!2e4!3e11!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-w6WoKbUOPS0%2FVnvMgVX4nNI%2FAAAAAAAAExg%2Fh7KWpwBP8CY1rCCxUVRitrRXwigE3YOfQ%2Fw203-h101-n-k-no%2F!7i7168!8i3584
https://goo.gl/maps/ziztmuTLNcp
Geringo vila

https://goo.gl/maps/pMDLz6LRzG52
maza sena nerestauruota koplytele/baznytele, salia auga didelis alyvmedis.
Vieta sustot pravaziuojant.

https://goo.gl/maps/js68WCVFjwG2
Apleistas idomus pastatas. Buvusi sanatorija.
https://www.google.com/maps/place/36%C2%B016'26.4%22N+28%C2%B001'36.6%22E/@36.2736668,28.0272221,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s-hutryhbzhhU%2FVyD-ERNqLhI%2FAAAAAAAAAgk%2FCGks51EvxDM9dDpmfb9Mm3uWaUE7Cc4WACLIB!2e4!3e12!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-hutryhbzhhU%2FVyD-ERNqLhI%2FAAAAAAAAAgk%2FCGks51EvxDM9dDpmfb9Mm3uWaUE7Cc4WACLIB%2Fs203-k-no%2F!7i4826!8i3104!4m2!3m1!1s0x0:0x0

Antony Quinn Bay labai garzi ilanka, visada ten sededavom jei prie juros.
Aisku ir kitur yra graziu vietu, bet jei praleist diena, tai cia varydavom.
https://goo.gl/maps/XCd137PhfHv

Baznytele ant auksto kalno pakrantej. Uzlipt iki jos lygtai 1000 laipteliu.
geri vaizdai.
https://goo.gl/maps/oCdHMimRjiq

Archangelos grazus miestelis. Grazi baznycia.
https://goo.gl/maps/soTkgC3eNtv

Lindos miestelis aisku default, Pries ji yra papludimys kuriame buna
silciausias vanduo. Bet uz Lindos miestelio yra kita ilanka labai grazi.
https://www.google.com/maps/search/antony+quin+beach/@36.087855,28.087943,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s123479413!2e1!3e10!6s%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fproxy%2F9ATtXQB2MVILWGzYiKgcomeGPhwPCXJfjoIWd_AtVeWXrtjG_Cwj-73Y_Bf0BV-uO1CYvQYXuOQmz2JB9yx9EVPLH7yLNNs%3Dw203-h135!7i3456!8i2304

Prassonissi Beach
Salos apacioj jegos aitvaru ir pan fanu rojus, taip pat sala tai apsiekiama,
tai atskiriama juros del potvyniu. Ten susijungia dvi juros. Bet cia vasara
jauciu toks sirsalynas ir siukslynas :) Bet vieta idomi aplankyt.

Dar yra tanku karinis poligonas. :) Salos apacioj, vaziuojant i Prassonissi.

Rodo miesto maisto turgus.

Kallithea springs
https://goo.gl/maps/9kPyQpySJqm
Salia grazus vaizdas nuo skardzio
https://goo.gl/maps/9WL4YBCHkJ52

Ir kitos zinomos vietos kaip Monastery of Filerimos, kryzius su panorama i
sleni, seni pastatai ant kalno su laisvai vaikstanciais povais
https://goo.gl/maps/C8svv1i4sGT2

Na ir aisku visos placiai zinomos vietos.
7 spring visai nieko prabrist tokiu upelio tuneliu aklinai tamsiu.

Nu kitu nebeprisimenu jau, ai skersai isilgai vazinejom, ypac po kalnus
malemes, mazus miestelius ir visokiu garziu veitu rasdavom pakeliui.
Kairioji salos puse, ten yra gabalas kelio palei pat jura. Salos kairej
apacioj laukine svietos, mazai miesteliu, faina vazinetis.
Veinzo sekmes explorirant. :)

"vist"  wrote in message news:ngbabn$8pq$1@trimpas.omnitel.net...

Bitų įdomu kokias nuorodas kur tikro, ne turistinio maisto
užsukti. Arba gal poi kokį sąrašą turi?