Tema: Re: Rodos auto nuoma
Autorius: ROOTS
Data: 2016-05-04 01:11:41
Mes gyvendavom cia
http://www.anelia-studios.com/
Pas ja ir masinas imdavom. Nuomuoja aisku ir be apsigyvenimo.
Pavadinimas kazkaip Auto - Motor City Club. Bet galima manau ir per
apgivendinimo kontaktus uzklaust
Pilnas draudimas, nelimituoja km. Yra motoroleriai. Masinos aisku nenaujos
:D Fiat gandepunto ir panda. Turi ir kazkokiu lyg geresniu, ai bet uztekdavo
ir situ salai ismaisyt. Mes pavasari budavom, kai zmoniu mazai. Vasara
jauciu kosmaras kiek masinu, matem kalnusoe pievose pilna masinu laukianciu
vasaros turistu.

"vist"  wrote in message news:ng7bap$gk7$1@trimpas.omnitel.net...

"Velnias" <velnias@pragaras.lt> Wrote in message:
> Buvom pernai - atrodo yra tų pigių nemažai, bet kai pradedi domėtis, tai
> atsiranda nemažai papildomų salygų:
> - mašinos senesnės ir nebūtinai tvarkingos
> - nebūtinai atveš ir pasiims iš viešbučio
> - draudimas dažniausiai bus nepilnas, negalioja stiklams, padangoms
> - užsišaldo sumą iš kreditkės, kurią paskui nebūtinai visą gražina be
> aiškios priežasties
>
> Jei ieškosi pigiau, bent jau pasiklausinėk dėl šių punktų ką šneka. Aš
> viską
> įvertinęs nusprendžiau netaupyti tų 10-15€ ir paimti iš normalaus
> nuomotojo,
> [...]

Tai vat ir nesinori užsirauti ant kokių neaiškių.