Tema: Re: Rodos auto nuoma
Autorius: Velnias
Data: 2016-05-02 07:42:26
Buvom pernai - atrodo yra tų pigių nemažai, bet kai pradedi domėtis, tai
atsiranda nemažai papildomų salygų:
- mašinos senesnės ir nebūtinai tvarkingos
- nebūtinai atveš ir pasiims iš viešbučio
- draudimas dažniausiai bus nepilnas, negalioja stiklams, padangoms
- užsišaldo sumą iš kreditkės, kurią paskui nebūtinai visą gražina be
aiškios priežasties

Jei ieškosi pigiau, bent jau pasiklausinėk dėl šių punktų ką šneka. Aš viską
įvertinęs nusprendžiau netaupyti tų 10-15€ ir paimti iš normalaus nuomotojo,
iš vietinių toks RODOS CARS skaitosi prie normalių.

On 2016-05-01 23:00, vist wrote:
> Gal kas galite rekomenduoti kontorą rode biudžetinio auto nuomai?
>   Hertz ir panašius žinau. Domintų kokie vietiniai, bet patikimi.

Kai buvau, tai susidarė įspūdis, kad ten tų pigių auto nuomos punktų
tiesiog prišikta ant kiekvieno kampo. Gyvenom viešbutyje, tai ir jo fojė
buvo nuoma juokingomis kainomis. Nors čia jau prieš kokius 7-8 metus
veiksmas vyko, tai gal kas pasikeitė per tą laiką. Palauk, gal kas nors
neseniai keliavęs pakomentuos, nes jau ne viską galiu tiksliai prisimint.