Tema: Re: Rodos auto nuoma
Autorius: Velnias
Data: 2016-05-03 15:25:12
Nzn, Rode viena diena vienu krantu nuvaziuoji iki Prasonisi Beach (ten
pakeliui kelios pilys, drugeliu sleniai, i kalnus pavaziuoti). Antra diena
kitu krantu pro Lindos (labiau autostrada, greiciau vaziuojasi, bet yra geru
pliazu pakeliui gryztant sustoti, ko nera aname krante). Nu trecia diena dar
kazkur galima kur nespejai, bet kur vazineti visa savaite neisivaizduoju...
o Kos sala dar gerokai mazesne...

"vist"  wrote in message news:nga065$lj9$1@trimpas.omnitel.net...

Kose man savaitei laiko auto tikrai buvo ne per ilgai. Tiesiog
patogu, kur nori kada nori sėdi ir važiuoji.

Sulaukiau iš čia siūlyto my-car.gr. Kiek suprantu čia jau pilnas
draudimas? Nebereikia jokio daugiau?:

Micra a/c 26,00 euro per day
Rates   Include:
- V.A.T. and all other local taxes
- Free Car delivery to/from Rhodes Αirport (NO extra Airport
Service Charge)
- Free Kilometers (unlimited mileage)
- Fully comprehensive insurance (100%) with no excess:
CDW: Collision Damage Waiver with NO excess
(=FDW Full Damage Waiver)
LDW: Loss Damage Waiver (T.P. Theft and Fire Protection) with NO excess
- Third party liability Insurance (personal damage and property damage)
- (2) two  drivers  over 23 years old
- baby seats(available on request )
- Road Service (car repair service)
-New cars  with a/c
-Driver license must be E.U  or international
- You may pay by Cash or Visa/Mastercard/Diners