Tema: Re: Kur atostogaut
Autorius: vaidas
Data: 2016-02-10 08:23:08
Nenuvertinu, bet...
nejaugi nemanai, kad vaišinami užsieniečiai sakytų, kad neskanu ir pan.?
Jie yra išsilavinę ir tiesiog negali kitaip. Alų geria, nes pigus plius
jis nieko nesiskiria nuo alaus Vokietijoj. Ar tu matei, kad vežtųsi namo
mūsų džiugą, alų ar Anykščių vyną?
Kas parduodama prekybos centre, viskas yra daugmaž vienoda ar pas mus,
ar ten.