Tema: Re: Kur atostogaut
Autorius: Stork
Data: 2016-02-09 17:14:36
Nu nera tas musu alus toks blogas-atvaziuoja vokieciai, prancuzai-geria ir
giria su pasimegavimu.
Saldainiai- nusipirkit kada ne maksimoj, o saldainiu fabriko firminej
parduotuvej "Rutos" saldainiu. Man asmeniskai skaniausi (belgisku,
ispanisku, prancuzisku, vokisku, amerikietisku ir kitokiu esu valges).
Dziugas-tie patys prancuzai, belgai, gruzinai ir lietuvaiciai emigrantai
giria kaip priklauso.
Juoda duona-nesikartosiu :-)
Tiesa tokia-jei mes patys save nusivertinam -ko noret, kad mus kiti
gerbtu???
Paprasciausiai pas mus didelis skirtumas jauciasi prekybcentrio ir darze
isauginto-sviezaus maisto.

"vaidas"  parašė naujienų news:n8f1i2$kt9$1@trimpas.omnitel.net...

pritariu 100%. Va ko niekas neturi, tai juodos duonos. Vakaruose išvis
tragedija su ta duona, reikia bandeles valgyti, kurios po dienos patampa
kietomis, kaip akmuo.
Dar juokingai atrodo, kai didžiuojamės ne tik mūsų alumi, bet ir
šokoladu ar džiugu.