Tema: Re: Kur atostogaut
Autorius: marukas
Data: 2016-01-29 08:42:08
Na, nemažai tiesios yra, bet visai taip savęs nuvertint nereiktų. Dėl pieno
produktų tai dar pridėčiau varškės sūrelius, mažai kas turi tokius desertus.
Na, ir mūsų Džiugas ne vieną itališką/prancūzišką parmezaną į vietą padėtų.
Su mėsa taip pat - biovelos juodasis kumpis ir su ispaniškais ir austriškais
gana rimtai gali pakonkuruoti. Lygiai kaip ir jo kaina mūsų parduotuvėse
aniems nenusileidžia :) O kur dar daugybė įvairios rūkytos/vytintos
produkcijos iš alia ekologiškų turgelių. Yra geros kokybės ir pas mus, tik
reikia paieškoti ir atsirinkti, o š.. taip pat visur yra ir net toje pačioje
Italijoje. Aišku, važiuot 2000 km ir vežtis savo dešrą, čia jau absurdas,
vietinių valgių(ir gėrimų !!!) ragavimas yra viena smagesnių kelionės dalių
:)
Kas dėl alaus vežimo į Belgija.. :))), tai man priminė istoriją kai
lietuviai į svečius atvažiavusius norvegus(norvegus !!!) nuvežė pažiūrėti į
Puntuko akmenį kaip į kažką išskirtinio...  :)

On 2016-01-28 13:35, LB wrote:
> na, Viduržemio regione tai maistas (dešros irgi) neblogesnis už
> lietuvišką,

Būtent.

> o mano asmenine nuomone - gausiai gersnis, tik gal ne pigesnis.

Gal ne pigesnis, bet dažnai kainuoja lygiai tiek pat ir dažnai būna
skanesnis. Tai, jog "Lietuvoje labai geras maistas" yra kažkoks mitas,
kurį lietuviai pasakoja vieni kitiems. Lietuvoje tikrai yra skanaus
maisto kelios rūšys (juoda duona, varškės gaminiai, gal dvi sūrio rūšys
:), na ir rūtų vainikėlis :)), bet didesnioji jo dalis gerokai
prastesnė, nei Italijoje, Prancūzijoje ir pan.. O kainos analogiškos...

Dar kas kliūna, jog pastoviai akcentuojama, jog Lietuvoje labai skanūs
pieno ir mėsos gaminiai. Jeigu tuos pieno gaminius susiaurinsim iki
varškės ir varškės sūrio, tai gal ir OK. Aišku, Italijoje dar skaniau,
bet Italija išskirtinė ir šioje sferoje, tai gal užskaitom. Bet
pažiūrėkim į lietuviškos gamybos jogurtus... jie skanūs tik tiems, kas
tik juos ir valgė visą gyvenimą. Blin, net Tailande jogurtai skanesni :))))

O apie mėsą ir jos gaminius aš iš viso patylėsiu. Bet, taip taip,
girdėjau ir aš, jog "daug gaminam, bet viską išvežam...". Gal ir taip, o
kas mums iš to, jei viską išvežat? :) Kam tada tuo girtis, ko niekas
nematė ir neragavo? :)

Reziumuojant, vežasi jie tą dešrą tikrai dėl pigumo. O tariamo ar
realaus, tai čia jau kita istorija. Dažniausiai dėl tariamo.

Juokinga ir dažnai pasikartojanti istorija, kaip lietuvaičiai,
važiuodami į svečius ar į kokia šventes į Belgiją, vežasi "nuostabaus
lietuviško alaus" dėžėmis :) Pats mačiau ne kartą :)

Į Belgiją alų vežt... Jau juokinga... o dar lietuvišką... :) Paskui
stebisi, "kodėl per šventę visi viską suvalgė ir išgėrė, bet liko net
dvi dėžės lietuviško alaus???" :] Kartą neapsikentęs leptelėjau - "tai
nereikėjo į mišką prastos kokybės malkų atsivežt...". Nežinau ar suprato :)