Tema: Re: Masinos Nuoma Sicilijoje (Trapanis) - koks geriausias budas tai padaryti?
Autorius: bzik
Data: 2015-09-28 11:08:25
Kretoj turėjom Aygo su 1.0 varikliu. Visumoj ok. Kelias buvo. Vietinių
privažiavimui. Netgi asfaltuotas. Tačiau įkalnė netikėtai pasidarė stati, su
apsisukimu joje 180 kampu. Važiavau antru bėgiu, ko iki tol pakako.
Apsisukus pusiaukelėj pradėjo gest. Greit įmetus pirmą bėgį, šiaip ne taip,
kaukiančiu varikliu ištraukė. Jei ne tvorelė apačioje, jau ir žegnotis
galėtum. Autostradose man pakako 90-100, nes greičiau dingsta saugumo
jausmas.
Visokių Panda pliusas gabaritai ir matomumas. Ispanijoj per kalnus ūkininkų
šunkeliu  be apsauginių tvorelių  riedėjom su Astra. Toje situacijoje ji man
jau buvo griozdas. Prasilenkinėt su džipu, kai vienas ratas per metrą nuo
skardžio nėra jauku, nors objektyviai dar saugu.

"Invertuota panda"  wrote in message

Šiaip jau du žmones be problemų užtrauks į belekokį kalną jei tik ten
yra kelias. Nežinau iš kur kilus ta baikė apie "neužvažiuosit".
Va kad pielavot kelis šimtus km autostrada bus nekas tai taip,
pritariu. Bet ne todėl, kad daugiau 140 nevalit, o todėl, kad nuo
triukšmo galva plyšta :)

--
kthxbai.