Tema: Re: Masinos Nuoma Sicilijoje (Trapanis) - koks geriausias budas tai padaryti?
Autorius: bzik
Data: 2015-09-25 08:18:20
jų Hertz franšizinis ir pakankamai itališkas. Kasko neėmiau, nors vienu
metu beveik pasigailėjau, kai vietinis džigitas nepatenkintas mano saugiai
lėtu važiavimu naktį aplenkė ir kirto per stabdžius :)

"Invertuota panda"  wrote in message

On Thu, 24 Sep 2015 21:15:03 +0300, Pringles wrote:

> noretusi mazos, eko FIAT 500 ar prastesnes masinos netgi!
>
> Ar bandyt per web'a is anksto bookintis ar geriau ant vietos geresne
> kaina tartis?

Jei nori buti padurtas - i sveikata. Jie juk zino kad tau verkiant reikia
masinos ;)

Bent jau as nuomavausi per http://www.rentalcars.com/ realiai gavosi
Hertz, ten gavau Fiat 500 su ~100km rida. Pilnas CASCO draudimas
sicilijoje manau privalomas.
Dar paprastai apsimoka imt su pilnu baku ir grazint su pilnu, kitaip
padovanosi brangaus benzino.

Ir nepasiduok muilinimams, ten imant masina visada pabando isdurt
parduodant dar koki nors papildoma draudima ar liemene ar dar ka.

As vengciau visokiu noneiminiu kontoru. Jei po to bus kokiu diskusiju,
tai pas koki Hertz, Avis, Europcar ir t.t. bent gali pasiriet su
centriniu ofisu. Pas noneimus rietis teks italiskai :)

--
kthxbai.