Tema: Re: Masinos Nuoma Sicilijoje (Trapanis) - koks geriausias budas tai padaryti?
Autorius: bzik
Data: 2015-09-25 14:34:53
pirmą kartą oficialus kreipimasis buvo be atsako. Padėjo lietuviai. Atsakė
gan greitai.
Antrą dusinausi 2 sav. įvairiais kontaktais. Tada jau gavau pilną atsakymą
visais kanalais, o po savaitės ir paštu.

"pavidalas"  wrote in message news:mu34vm$te6$1@trimpas.omnitel.net...

O man ne karto is 3 neatsake.  tai du kartus atsekiau pagal suma, kaip buna
kad uz KET policija uzklausia (3x euru). Kita syki nurase antra nuomos suma,
tai po menesio atsake i rasta, kad "aiskinames ir informuosime", bet per dar
per menesi nesulaukes kreipiausi i banka ir bankas is ju iskrapste. Kai
tuomet paguglinau, tai visu istorijos tokios buvo  - dvigubas nurasymas,
jokios reakcijos (tik kad "aiskinames"), ir poto visa arba masteris grazina.