Tema: Re: Kreditines korteles
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-07-07 16:04:53
On 2015-07-07 15:04, MaRiUs wrote:
> Idomu ka darytum jei neblokuotu ir koki Xakeriai nusiurbtu tau visa
> kredto limita kurio po to lauktum du menesius kol gal atstatys :)))))
>

> P.S. Turejau toki malonuma Swede, tai visa laime kad tik apie 1,5 klt
> buvo ta diena. Kita diena ikrito ~15k, ti visa laimė, kad ne diena
> anksciau ikrito :))))
>
> O siaip sveikintina praktika painformuot savo banka, kad vaziuoji pvz i
> tailanda ir laosa,

Koks banko reikalas, kur ir kada as vaziuoju? Ir, dar, zinok, eiles ten
nemazos, o mano laikas brangus. Telefonu snekasi sunkiai, (lygiai
pusvalandis is JAV roaminginio pokalbio, jei is lietuvos, nebutu net
senekejasi, kaip supratau. )

O saugumas vykdomas labai paprastai - itartinas mokejimo nurodymas -
skambini klijentui telefonu ir paklausi, ar tikrai jis ten atsiskaite.
Jei Klijentas patvirtina, reiskia viskas gerai.  Bet ne, juk paprasciau
blokuoti...  Nafig dirbti. Geriau vaizduoti rupesti.

Net ir tokie cirkai buvo SEB - padariau pavedima kitam zmogui i asmenine
saskaita (pavedimas patvirtintas ne kodu kortele, o generatoriumi !!! )
Pries tai is to pacio kompo jungesi tas zmogus prie savo saskaitos.
Pavedimas nevyksta mazdaug pora valandu (tam paciam banke), po to
skamgbutis telefonu - jus ten tikrai pervedete??? Jie ka - visiskai
debilai, nemato, kad patvirtinta kodu generatoriumi, kuris siaip jau
nesikopijuoja???? Taip, kad ta ju saugumo sistema veikia tik tam, kad
trukdytu gyventi ir darytu problemas klijentams.

jei jau taip nori neleisti mokejimu kortele kitose vasltybese, tai kodel
nepadaro internetineje bankininkysteje galimybes uzdeti paciam
vartotojui varneles, kur jam reikalinga galiojanti korta?

Audrius K.

  tai jie tas salis tau menesiui kokiam atblokuoja pilnai