Tema: Re: Kreditines korteles
Autorius: MaRiUs
Data: 2015-07-07 15:03:59
Idomu ka darytum jei neblokuotu ir koki Xakeriai nusiurbtu tau visa
kredto limita kurio po to lauktum du menesius kol gal atstatys :)))))

P.S. Turejau toki malonuma Swede, tai visa laime kad tik apie 1,5 klt
buvo ta diena. Kita diena ikrito ~15k, ti visa laimė, kad ne diena
anksciau ikrito :))))

O siaip sveikintina praktika painformuot savo banka, kad vaziuoji pvz i
tailanda ir laosa, tai jie tas salis tau menesiui kokiam atblokuoja pilnai

--
MaRiUs

Kaunas