Tema: Re: Kreditines korteles
Autorius: bzik
Data: 2015-07-02 15:20:30
nepatyrusio keliautoje nuomone man tinka eilinė mastercard. Rezervavimams ar
apmokėjimams ilgą laiką sukausi su virtualia visa virtuon. Tik dėl auto
nuomos vėliau pasiėmiau normalią kreditinę.

Nuolat po visą pasaulį dirbantis ex kolega neseniai rašė: "Visada stengiausi
tureti grazu miksa - Visa, MC, Amex. Mano darbo geografija ne karta irode,
kad miksas gerai - kazkada Islamabado bankomate suveike tik (gasp) ING
debetine (MC). Tam Pakistano ATM nepadare ispudzio visa kolekcija mano ir
kolegos Amex G, P, Visa G, P, trys vnt MC Gold.
Maniloje menu gelbejausi MC Miles&More, paprastu is Belgijos, net ne banko,
o Nairoby kolega karta mus istrauke visus su blet Diners, nes dvylika
ivairiu kitu korteliu neveike"

"Zydrunas"  wrote in message news:mn36ls$fnl$1@trimpas.omnitel.net...

Gerbiami patyræ keliautojai, ar yra kokiø nors esminiø privalumø / trûkumø
tarp Mastercard ir Visa kreditiniø korteliø kelionëse ir jas uþsakant?
Ar yra kokiø nors skirtumø ið koki banko kreditinë? Ar yra kokios nors
geresnës uþ kitas kortelës ar bankai, jei pagrinde naudoju uþsakant avie
bilietus, rezervuojant kambarius ir auto nuomai.