Tema: Re: Kreditines korteles
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-07-07 06:43:05
On 2015-07-03 15:05, Zenonas N. wrote:
> Visokių šposų būna.

Ne apie šposus kalba. SEB blokuoja VISIEMS atsiskaitymus tolimajame
uzsienyje (pvz JAV), ir net neispeja. Ir tavo parasytas prasymas galios
tik kelis menesius, po to  vel blokuos.
Audrius K.

P.S. Mane isgelbejo tureta swedbanko kortele...  O blokavo, sukos,
neispeje. Aksciau ta pati kortele veikdavo, o paskutini karta -  ne,
blokuota. Teke, bl...t, PUSVALANDI is ten per roaminga aiskintis su
banku, kad atblokuotu MANO kortele, kuria jie be jokiu ispejimu blokavo.
Pokalbio kainos, aisku, nekompensavo.

  Įprastai naudoju SWED kreditinę MC, bet kartą