Tema: Re: Kur pakeliaut be pinigu?
Autorius: karolis
Data: 2015-05-28 10:01:23
o gal kas pasakys ten ka nors pirkt ir veztis i LT neuzdeda papildomu
mokesciu?
esu nusiziurejes pas juos pripuciama valti

"Linelis"  parašė naujienų news:mk1dpq$nha$1@trimpas.omnitel.net...

į Ukrainą vizų nereikia, sėdi ir važiuoji

"Ubagas"  wrote in message news:mk1dc7$n8r$1@trimpas.omnitel.net...

> mus uzpuls greiciau nei ten ta krasta,taip kad netgi saugiau :D

Mus ?
kazkaip nesitiki kad ruskiai ant tiek butu tupi, kad noretu susiremti su
Nato....

Na bet i politika gal nelysiu...  ne tas man dabar galvoje...

man reikia dvasinio poilsio, o ne dar vieno galvos skausmo....

O tai dabar norin i Ukraina vaziuot juk reikia vizos, taip ?
o cia kur tada nuo ko pradet ?

Niekada nedariau jokiu vizu... nezinau nieko...