Tema: Re: Kur pakeliaut be pinigu?
Autorius: Ubagas
Data: 2015-05-22 18:45:15
> kodel 50/50 yra "zverys ir atima paskutine suknele is zmonos".
> Bet cia aisku ne i tema :)

As ne zveris....
Zmonai su 2 dukrom liko namas su visais ukiniais ir pavesinem zodziu
komplektas su sklypu mieste.
Man liko masina (15metu) ir sodas. Sode ir gyvenu.

Todel noriu kazkur istrukt, nes gyvendamas su ja (reikejo gyvent del vaiku)
per 30metu niekur nebuvau isvaziaves....
Dabar noriu pasijust laisvas ir kazkur isvaziuot....
nes i mano hobius kalnus, plaukiojimus, vandens pramogas.... iki to visiems
buvo po..ui...

Dabar noriu lipti ir plaukti... bet va su pinigais tai tik tiek, ka gauciau
prakales auto...
Sodo negaliu prakalt... nes netureciau kur gryzt...