Tema: Re: Kur pakeliaut be pinigu?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2015-05-25 11:36:15
varyk i ukraina, ten dabar kursas nukrites ty kai rase vidutine alga 150eur
tai cia Lvove :), karpatuose vidutine alga tarkim mokytojo yra 50baksu.
nu vienu zodziu au 10euru savaite valgysi kavinese, jei palatkese gaminti ir
porai savaiciu uzteks. zmones svetingi, priims ir apnakvindins ,pamaitins,
yra kruva marsrurtu per kalnus, koks
nors karpatu kordonas (siena virsunemis), gali tenai ir eit, daug turistu su
kuprinem. Ziurek gal ir nevienas grisi, ukrainietes tai ne lietuves :D, rusu
kalba irgi visi supranta, lietuvoj daugelis buve.
jei kas domina rasyk, duosiu zemelapius :), nuvaziuot galima tranzuojant,
paksui ukrainoj irgi neproblema palekti nuo sienos netoli iki kalnu
miesteliu.

"Ubagas"  wrote in message news:mjorab$3ru$1@trimpas.omnitel.net...

> siaip megink per ukraina skrist i Indija, ten prasivalysi lenggvai... man
> padejo.

Taip toli neplanavau... be to anglu k zalias... mano amzius toks, dar is tu
laiku, kai tik rusu gerai ismokau...