Tema: Re: Kur pakeliaut be pinigu?
Autorius: Edo
Data: 2015-05-18 15:26:59
Karpatai yra Ukraina, o ne Rusija. Labai žiaurus apsirikimas įvertinant
dabartinę politinę situaciją ir tai, kad Karpatai yra labiau
nacionalistinėje Vakarų Ukrainoje. Dėl saugumo manau čia klysti, o ir
kainos ten dabar labai neaukštos. Tik jo, pasą prie savęs reikia laikyti
ir grynų pinigų per daug nesinešiot dėl viso pikto.

E.