Tema: Re: Barsleona ir apylinkės savaitei
Autorius: Vitas
Data: 2015-03-25 21:27:57
Lyg ir neapvogė ir į lėktuvą nepavėlavom. Beje, panašu, kad laukėm vienoje
salėje su tais kurie neparskrido....

Dėl saugumo Barcelonoje, tai gal nesezonas, bet įtartini tipeliai
pridengtais veidais pradėjo vakarais lysti tik gatvelėse apie Rambla. Bet
tas rajonas ir taip nelabai patiko, tai ir neleidome ten daug laiko.

Šiaip Roma vs Barcelona, tai mano asmenine nuomone, Barcelona belekiek kartų
geriau. Visur švaru, gražu, puikus susisiekimas, praktiškai nemačiau valkatų
(iškyrus įtartinus tipelius apie Rambla), daug parkų, žalių skverų,
lankytinų objektų ir t.t.