Tema: Re: Barsleona ir apylinkės savaitei
Autorius: Vitas
Data: 2015-03-10 10:46:09
Tiesa sakant airbnb man naujiena, bet kiek žiūrinėju, tai niekaip nepagaunu
esmės. Kainos tikrai aukštos, pvz dviem žmonėm savaitei vos ne 500 eur su
visais service ir cleaning fees. Mintis išinuomoti visą butą savaitei, o ne
keliauti iš viešbučio į viešbutį, tai gal ir nieko, bet 500 eur/savaitei,
tai nzn...