Tema: Re: Barsleona ir apylinkės savaitei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-03-10 09:58:46
http://www.newbarcelona-tours.com/

Lygtai sitie, bent jau spalvos puslapio panasios i lankstinuko. Jei nerasi,
uzeik į betkoki viesbuti, stoves stendas su pasiulymais tiketina.

"Vitas"  wrote in message news:mdm4qd$u56$1@trimpas.omnitel.net...

Turgus, tai šitas: http://www.boqueria.info/ ??

Gal galima kokią nuorodą į tas nemokamas ekskursijas? Kažkaip visada įpratęs
pasiimti maps'ą tourist information centre ir eiti 'pats sau', bet gal
tikrai būtų įdomu pamėginti pasivaikšioti su turu..?

airbnb kažkaip net brangiau nei booking'e...