Tema: Re: Barsleona ir apylinkės savaitei
Autorius: LB
Data: 2015-03-10 08:27:22
nepatingek susrast nemokamas ekskursijas, ir pasidomet gidais is anksto - is
pradziu gali nueit prie fontano ir paziuret i juos. Buvom dviejose - tikrai
verta. Bet labai skiriasi gidai. Paieskot tai vardu? kazkur turiu uzsirases.
Dar jei eisi i Sagrada familia - puses dienos gali nelikt. Na, diena Goudi
palikimui. puse dienos turgui - ten papietaut brangu, bet idomu.
O siaip, jei 20 km nueit ne problema - kaip ir metro nereikia, ir pamatai
kai ka daugiau.
Yra puikiu tapas baru vakarui praleist - geriausia, jei normaliys airbnb,
paklaust seimininko. Bent jau mes rekomendacija nenusivylem
Busiukas, is kurio gali bet kur islipt ir ilipt i sekanti, taip pat
neblogai - nes gauni informacijos, paskui gali kita diena aplankyt ilgesniam
laikui.
siulau dar bent 100 zodziu ispaniskai susideliot - nes toliau nuo numintu
vietu net kavinej teks pirstais rodytis (tiesa sakant, netgi idomiau -
uzsakai is meniu, nezinai, ka gausi :)
ir dar saugok daiktus. Mano akyse du kart bande apvogt tiesiog izuliai -
mato kad ziuriu, bet kol neparodai kad duosi lempon, vistiek kisa ranka i
rankinuka.
Beje cia policija nepades. Jai dzin. Kitur - galbut.
skenuota pasa pasidek i gmaila ar pan. Dukra taip menesi po Barselonos su ta
skenuota kopija ejo iki Santiago de Compostelos.
LB