Tema: Re: Q: Backpacking in South East Asia - pasiulykite marsruta 3 savaitem
Autorius: donald
Data: 2015-01-01 20:09:28
Aha, matau, kad kitaip vadinasi dabar. Vieta tikrai gera - centriniame
kvadrate. Visur gali nueiti pesciomis. Savininkai - 2 prancuzai. Patars del
ekskursiju, uzsakys ka reikia, suorganizuos transporta, jei reikia. Kaina
vasara buvo 400 (su ventiliatorium) - 500 (su kondicionierium) THB uz
dvivieti.
As rezervavausi e-mail'u: david.alavoine@hotmail.fr Parasyk, atraso labai
operatyviai.

Nejuokauk, Tailande alkanas neliksi:) Nuo sio guesthouse poros simtu metru
atstumu turbut penkios kavines...

Prisegu kelis lankstinukus.