Tema: Re: Q: Backpacking in South East Asia - pasiulykite marsruta 3 savaitem
Autorius: monbazillac
Data: 2014-12-31 01:15:14
Dekui! kaip tik skaiciau siandien tripadvisor apie sita CM Blue House,
dabar jis berods kitaip vadinasi Viriporn ar kazkaip panasiai. Bet
komentaruose yra minima, kad anksciau jis vadinosi Blue house.

Kaip suprantu is komentaru, tai yra gera vieta, paciam senamiesty, arti
visokiu ten objektu ir maisto susirasti kur pavalgyt ne problema? :)

On 1412/25/ 22:27, donald wrote:
> Uzsisakinejome guesthouse, kuriame gyvenome. Savininkas rekomendavo ir
> tiek. Firmos tikrai nezinau. Mokejome lyg ~1600 batu zmogui. Kazkur
> turiu lankstinuku, jei idomu, galiu imesti.
> Beje, jei neuzsisakete gyvenimo dar Chiang Mai, galiu parekomenduoti
> guesthouse CM Blue House.
>

> "monbazillac" <xxx@xxx.com> wrote in message

>>> pietus. Apziurejome kelias sventyklas mieste ir siaip pasivaiksciojom.
>>> 2 dienos trekingas po apylinkes. Ejom apie 12 zmoniu grupele su vietiniu