Tema: Re: Q: Backpacking in South East Asia - pasiulykite marsruta 3 savaitem
Autorius: monbazillac
Data: 2014-12-25 00:47:50
Donaldai, labai idomu tas 2 dienu/1 nakvynes paketas pasivaiksciojimui.
Cia tikriausiai savo viesbutyje/hostelyje pirkot sita visa reikala? Ar
kazkaip konkreciai jau is anksto buvot susirade ir uzsibukine - jei
taip, gal pamenat, kaip vadinosi ta firma?

Speju, ten tokias isvykas siulanciu nemazai yra, bet nesinori uzsirauti
ant visiskos chalturos... :)