Tema: Re: Q: Backpacking in South East Asia - pasiulykite marsruta 3 savaitem
Autorius: donald
Data: 2014-12-24 14:05:32
Buvom sia vasara 6 dienas:
1 diena paciame Chiang Mai, is tikro pusdienis, nes atskridome apie pietus.
Apziurejome kelias sventyklas mieste ir siaip pasivaiksciojom.
2 dienos trekingas po apylinkes. Ejom apie 12 zmoniu grupele su vietiniu
gidu. Iejo jojimas ant drambliu ir plaustai upe, bet idomiausia pats ejimas
per vietines dziungles, vietinius kaimus. Gidas rodo ivairius augalus,
aiskina. Kazkiek paejus, maudynes krioklyje vidury misku. Nakvyne vietiniu
kaime ant kalno, bambukiniame namuke. Labai rekomenduoju.
3 dienos apsukom rata su masina Chiang Mai - Pai - Mae Hong Son - Doi
Inthanon - Chiang Mai. Pasiemem masina su vairuotoju. Pakeliui Doi Suthep
sventykla, kriokliai, karstieji saltiniai, Pai kanjonas, stalaktitu urvai,
Pai kanjonas, ilgakakles palei Birmos siena, Doi Inthanon auksciausias
taskas ir t.t. Daug ten visko, reikia rinktis kur nori uzsukti. Vairuotojas
veza, kur pasakai, laukia, kiek reikia, pataria, labai patogu.