Tema: Re: autonuoma nurase euru IT
Autorius: pavidalas
Data: 2014-04-10 12:42:47
Na, parasiau i Nordea pretenzija. Nes per savaite neatsako. Atsakytu bent
kad paklausima gavo ir kad aiskinsis, bet nulis reakcijos. Tarpininkas tik
atsake kad pafovardino mano meila Hertzui-Firefly.
Nagrines dabar bankas.
Siaip tai veu, labai negraziai atrodo. Panasu i bandyma pasinaudoti klientu
nepastabumu.
Pagooglinus randu daug apie dvigubus nurasymus butent is Firefly. Ir kiek
paskaiciau niekas negavo atsakymu is paciu italu. Tik per bankus aiskinasi.
Parasysiu kaip seksis.