Tema: Re: autonuoma nurase euru IT
Autorius: pavidalas
Data: 2014-04-07 13:09:55
Nu dar palauksiu pora dienu, nes gavau responda is tarpininku kad bandys
issiaiskinti.
Bet siaip labai keistai atrodo tokia situacija kai as pasirasau nuomos
sutarti su viena kompanija o po kurio laiko man is kreditkes nuraso visai
kita kompanija su kuria as nieko nepasirasinejau.
Tai dar suprasciau, kad ta pati kompanija apsizioplinusi nurasytu.