Tema: Re: autonuoma nurase euru IT
Autorius: Cliff
Data: 2014-04-07 16:07:31
pasigooglinkit, cia daznai su jais taip buna. supermamos pilna info :D
del pilno bako prish atiduodant asidarykit fotke su odometru ir kuro rodykle
ir nebus keblumu, cekutis is degalines irgi gerai, bet tai nieko nereiskia,
gal nepilna pripylei..

"pavidalas"  parašė naujienų news:lhtvlp$370$1@trimpas.omnitel.net...

jo mano atveju irgi firefly (nors internetu bookinau pas economycarsrental).
ir pirmas nurasymas rodo is kazkokio "finagest" o va antras po pusmecio jau
is hertz'o.