Tema: Re: autonuoma nurase euru IT
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-04-08 10:05:24
On Tue, 08 Apr 2014 08:17:09 +0300, pavidalas wrote:

> ne ne, bakas cia ne prie ko. Man tiesiog du kart nuskaite uz nuoma. Nes
> suma tokia nei uz baka nei uz bauda negali buti 89,96-  EUR.

Konreciai tavo istorijoje gal ir taip, as rasiau apskritai apie kai
kuriose salyse paplitusia klientu apdrozimo strategija. Kas idemiai
nepaskaicius fineprinto kartais ima ir netiketai nustebina.

Pvz nesenai ziurinejausi maljorka, tai pigiausi pasiulymai visada yra su
priverstiniu benzino pirkimu, pvz kokios nors fiestos bakas uz 75eur +
tas likutis kuri neisvengiamai paliksi bake. Tai sumoje gaunasi nebetaip
jau ir pigu, nebent nuomot kokiam menesiui.
Gavosi kad pigiausias 90eur, o pirmas su F-F opcija jau 120. Kas velgi
nera taip jau ir brangu, nes tai gerokai "rimtesne" firma su mazesniu
smegenukrusio potencialu.

--
kthxbai.