Tema: Re: masinu nuomos www
Autorius: Pi.
Data: 2014-02-04 09:58:36
tai ispanija irgi:) tenerifej kazkaip neuzsakiau internetu,o  is viesbucio
pasiule uz labai brangiai. tai perejau gatve ir issinuomovau pas vietinius..
pigu, bet nebuvo gerai. tai kondiske neveikia.. tai check engine dega, bet
jie patikino, kad cia reiskia, jog viskas gerai:)) pasiseke ir apvaziavom
viska ka norejom.
golcaras biski uzknisa su pilnas-tuscias bakas. bet Is principo tai pas man
jie patiko. tarkim avis irgi taip pat gerai tik gerokai brangiau.

"TomS"  parašė naujienų news:lcp1a1$nf3$1@trimpas.omnitel.net...

Esu bandes Goldcar Ispanijoj. Dabar Kanaruose ziuriu :) Yra ir ten jie
berods, bet labai skirtingas kainas gaunu per ivairius www. Tai noris
pigiausia gaut, bet kad nelikt prie suskilusios geldos :)

"Pi."  parašė naujienų news:lcnm8p$j17$1@trimpas.omnitel.net...

jei ispanija, tai visad naudoju http://www.goldcar.es/
dar keleta kartu bandziau vietinius is gatves.. kaina buvo gera, bet
automobiliai nebuvo labai geri..

"TomS"  parašė naujienų news:lcm9v3$u48$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

kokius zinot masinu nuomos puslapius? Esu kazkada economycarrentals.com
naudojes. Dabar radau dar rentalcars.com. Esat gal kas bande?

dekui