Tema: Re: masinu nuomos www
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-02-04 07:31:09
Pries pora savaiciu nuomavausi per economycarrentals.com Afrikoje. Nupiso
veidrodeli, agenturos - Thrifty draudimo nebuvo, tik pas brokeri.
Paskambinau, supasakojau ivykio detales, kita diena gavau prasyma atsiusti
nuomos dokumentus ir fotke. Uzstata vakar atgavau visa. Tiesa, po ilgesnio
laiko tarpo nei iprasta - 10 dienu. Nezinau ar todel, kad buvo ivykis ar
todel, kad Afrika.

"panda"  wrote in message news:lcott4$lf5$1@trimpas.omnitel.net...

turejau du ivykius su dviem skirtingom kompanijom. abu kartus aikstelese
masina buvo rasta neblogai apdauzyta. kadangi geriausias autonuomos draugas
yra full insuranse, masina grazinant abu kartus net nejo aiskintis ar
apziureti

"marukas"  wrote in message news:lcnnb4$k4o$1@trimpas.omnitel.net...

Kažin ar galima spręsti apie vieno ar kito puslapio gerumą jei nebuvo įvykio
:) Nebent pagal kainą. Ypač jei eina šneka apie brokerius, kurie tik
pa'faward'ina nuomotojams(vieną kartą vienam, kitą kartą kitam) jūsų
užklausą. Aš naudoju economycarrentals.com - kaina visada puiki, įvykių
neturėjau ir, tikiuosi, neturėsiu :)

"TomS"  wrote in message news:lcm9v3$u48$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

kokius zinot masinu nuomos puslapius? Esu kazkada economycarrentals.com
naudojes. Dabar radau dar rentalcars.com. Esat gal kas bande?

dekui