Tema: Re: masinu nuomos www
Autorius: panda
Data: 2014-02-03 22:24:04
turejau du ivykius su dviem skirtingom kompanijom. abu kartus aikstelese
masina buvo rasta neblogai apdauzyta. kadangi geriausias autonuomos draugas
yra full insuranse, masina grazinant abu kartus net nejo aiskintis ar
apziureti

"marukas"  wrote in message news:lcnnb4$k4o$1@trimpas.omnitel.net...

Kažin ar galima spręsti apie vieno ar kito puslapio gerumą jei nebuvo įvykio
:) Nebent pagal kainą. Ypač jei eina šneka apie brokerius, kurie tik
pa'faward'ina nuomotojams(vieną kartą vienam, kitą kartą kitam) jūsų
užklausą. Aš naudoju economycarrentals.com - kaina visada puiki, įvykių
neturėjau ir, tikiuosi, neturėsiu :)

"TomS"  wrote in message news:lcm9v3$u48$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

kokius zinot masinu nuomos puslapius? Esu kazkada economycarrentals.com
naudojes. Dabar radau dar rentalcars.com. Esat gal kas bande?

dekui