Tema: Re: masinu nuomos www
Autorius: Gipsas
Data: 2014-02-03 15:26:00
as Italijoje naudojausiu Locauto...kaina buvo pati geriausia, kads bus
siuloma..emiau su pilnu draudimu
vietoj uzsakyto benzininio Golf gavau vos 2-ju men senumo dyzeline Alfa
Romeo...kas zenkliai man sutaupe kuro sanaudas..nors italijaskos vistiek
nuskaite 35 eur, tipo truko kuro (nors buvau pripyles pilna baka) ir
nuvaziavau gal tik 15-20 km iki aiksteles..tas aisku ziauriai supykino, bet
palyginus su tuo kiek islosiau komforto (masina buvo erdvesne) ir sutaupiau
ant kuro...tai jiems atleidziu