Tema: Re: maistas rankiniam bagaze
Autorius: Pi.
Data: 2014-02-03 10:59:46
spejau, kad reiktu paskaityt ir oro uosto taisykles.. nes tie, kurie tikrina
vadovaujasi ir kitomis taisyklemis. pvz. vieni vandeni leidzia prasinest,
jei keliauoji su vaiku, kiti neleidzia. vieniem skysciai turi but sudeti i
plastikini maiseli, kitiems uztenka, kad butu permatomas jis.

"unce"  parašė naujienų news:lcngds$dla$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.ryanair.com/en/questions/can-i-bring-my-own-food-onboard

"tomasz"  wrote in message news:lcgnkd$ep5$1@trimpas.omnitel.net...

nuoroda galima?