Tema: Re: maistas rankiniam bagaze
Autorius: Bronco
Data: 2014-01-28 16:51:56
On 2014-01-28 08:05, Tomas wrote:
> pas Wizzair ir Ryanair.
> leidzia veztis (pvz surius is Paryziaus)?

Teoriškai gali, praktiškai - būna visaip. Pvz. neseniai draugui Wizzair
atėmė kelis "Dvaro" varškės pakelius, kuriuos jis norėjo iš Lietuvos
atsivežti. Kodėl taip įvyko, nežinau.

Dėl sūrių vežimo reiktų tik atkreipti dėmesį, jog sūriai turi būti
kieti, t.y. be jokio skysčio pakelio viduje. Man kartą atėmė taip iš
Korsikos vežamus Brocciu sūrius, kurie pakeliuose turėjo šiek tiek
skysčio. Kadangi nesišakojau, o maloniai ir šypsodamasis bendravau su
oro uosto kontrolės darbuotojais, tai jų susirinko net 4-i (kiekvienas
naujai atėjęs kviesdavo savo viršininką :)) ir po nedidelio
"konsiliumo", visgi, buvo nuspręsta, jog jie negali man leisti tų sūrių
vežti, nes ten yra nežinomas kiekis skysčio viduje.