Tema: Re: maistas rankiniam bagaze
Autorius: Edo
Data: 2014-01-29 11:55:32
Man panašu, kad oro uosto apsauga kai kuriose situacijose gali priimti
sprendimus patys. Yra draugams atėmę indelį su susicukravusiu medum,
nors jis tikrai buvo kietas ir ne stikliniame stiklainyje. O mane
praleido pietų Italijoje su keliom skardinėm ančiuvių. Aišku, klausė,
kas čia. Paaiškinau, kad labai skanu ir labai gerai. Pažvengė ir pasakė,
kad viskas ok. Nors, pvz., Milane kažkaip griežčiau tikrino paskutinį
kartą.

E.