Tema: Re: maistas rankiniam bagaze
Autorius: Pi.
Data: 2014-01-30 15:37:13
su tavo isvardintom linijom neteko skrist.. taciau rainy maciau ne karta,
kai paprase pasidet atgal i lagaminuka stipriuosius gerimus ir net alu.
zinoma gali gudraut ir susipilt i cocacolos buteliuka:)
o normaliuose skrydziuose su normaliom linijom ir taip duoda vyno ar viskio
:)
su rainiu is vln/kns ne karta ir ne viena kg esu  lgaminuke vezes maisto
produktu(varske, sureliai, sakotis) nei kart nebuvo bedu.  is kitur maisto
nepamenu, kad buciau vezes arba nepamenu, nes nebuvo bedu del to.

"Audrius"  parašė naujienų news:lcdjs5$vb$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai nei karto nesusilaukiau jokio perspejimo.